29 Nisan 2014 Salı

Evde saç topuzu yapımı



Bu sefer yemek demiyorum, bunu nasıl yaptın diyenlere açıklayıcı bir cevap olsun diye yazmak istedim.

Pinterestte kendi kendinize yapabileceğiniz saç modellerini daha önce görmüşsünüzdür.  Evde basit topuz yapımına bir örnek de ben resimledim. Kuaföre gidecek zamanınız veya imkanınız yoksa da hala yapabileceğiniz şeyler var. Evde kendi kendinize saçınızı şekillendirebilirsiniz. Dilerseniz küçük tokaSaçı topladıktan sonra üst taraftan bir boşluk oluşturup saçı bu boşluğa dolduruyorsunuz. Boşluğa yerleştireceğiniz bir de çiçeğiniz varsa daha şık duracaktır. Ne kadar kısa sürede ve kolaylıkla yapıldığına şaşıracaksınız!





1 yorum:

  1. Adanalı bloggerların yer aldığı facebook sayfası : https://www.facebook.com/groups/adanaliblogger/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum