11 Ağustos 2012 Cumartesi

Dişim çıktı pastası

Mutfakta en büyük yardımcım notebookum ve mutfak üzerine yazılmış bloglar. Özellikle son zamanlarda ziyaret ettiğim sayfalar ince ayrıntılar ve özenli anlatımları ile bana çok yardım oldular.



Öyleki artık ben de vakit buldukça hayata ve özellikle mutfağa dair paylaşımlarda bulunmak istiyorum.



İlk yayınım 8 aylık bebeğim için hazırladığım bir kutlama pastasına dair. İçerikten çok görselliği tasarlamaya zaman ayırdım. Hazır pasta tabanı kullansam da kremasını Müge Hüner'in pasta kreması tarifinden yaptım .Vanilyalı pasta kreması rahatlıkla pastanın dışını kaplamaya da yetti. İçine sadece muz yerleştirdim zira etrafındaki ve üstünde yeterince malzeme vardı. Üste yerleştirdiğim pasta tabanı dağılmasaydı daha hoş olacaktı.Ama yine de bu hali ile de çok sevdim ben bu pastayı.


Yiyenler tadından çok görüntüsünü konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum